PODKARPACKIE PEŁNE ZACHWYTÓW – kampania promująca podkarpacką turystykę

PODKARPACKIE PEŁNE ZACHWYTÓW – kampania promująca podkarpacką turystykę
Fotografia: Gabriela Joniec
- Reklama -

Podkarpacka Regionalna Organizacja Turystyczna ruszyła z kampanią online pod hasłem PODKARPACKIE PEŁNE ZACHWYTÓW. 7 mln wyświetleń, taki będzie minimalny zasięg rozpoczynającej się właśnie akcji marketingowej.

To pierwsza akcja o takim rozmiarze promująca unikatowe piękno regionu z perspektywy obiektywu. Celem działań promocyjnych jest ukazanie Podkarpacia jako idealnej i niestandardowej destynacji do wypoczynku z rodziną. Drugie założenie, to prezentacja piękna natury, krajobrazów i atrakcji turystycznych Podkarpackiego, które świetnie prezentują się na zdjęciach.

Grupą docelową szeregu działań, które zaplanowano, są pasjonaci fotografii oraz rodziny z dziećmi a przede wszystkim planujące wakacje mamy. Zakłada ona ukazanie Podkarpacia jako najbardziej fotogenicznego regionu w Polsce, gdzie można zrobić wspaniałe zdjęcie i umieścić je na swoim profilu na Facebooku i Instagramie. Działania kampanii bazują na obecnych trendach: kreowaniu własnego wizerunku poprzez fotografie w social mediach oraz poszukiwanie niesztampowych miejsc wypoczynku.

Kampania „Podkarpackie. Pełne Zachwytów” zakłada szereg różnorodnych działań. We wtorek 30 kwietnia ruszył konkurs fotograficzny „Podkarpackie. Pełne Zachwytów”. Prace oceniać będzie JURY, którego szeregi zasilą wybitni fotografowie: związany z magazynem National Geographic Marek Arcimowicz oraz zdobywca International Photography Awards, pochodzący z Krosna Przemysław Niepokój-Hepnar.

W każdy wtorek na profilu FB @podkarpackie.travel będą publikowane posty z poradnikiem, jak zrobić piękne zdjęcia z wakacji.

PROT zaangażował również do akcji blogerów parentingowych, twórców bloga OCZEKUJAC.PL, którzy będą relacjonować swoje podróże po województwie w social mediach. Na Facebooku, Instagramie i blogach powstanie w sumie ok. 30 wpisów.

W kampanię będą również zaangażowani influencer marketerzy z portalu Indahash. Planowany zasięg kampanii w tej aplikacji to 114 000.

Całość potrwa do końca listopada 2019 roku, którą zamknie wyjątkowa publikacja, Album Pełen Zachwytów.

Zapraszamy do śledzenia naszego profilu na Facebooku @podkarpackie.travel.

Bo dla nas liczy się każdy zachwyt.

Podkarpacka Regionalna Organizacja Turystyczna

 

Źródło: podkarpackie.travel

 

- Reklama -